Człowiek w centrum marketingu.
Content i technologia głównymi narzędziami marketera, w zgodzie z RODO
dlaczego warto?
o kongresie

prelegenci

Kto wystąpi?

I'm a highly-motivated and results oriented manager operating in the e-marketing sector. Specialist with over twelve years’ experience in the e-marketing industry. Proven track record of success, including co-managing the top performing SEM Agencies, K2 Search and S3 in K2 Group, Docplanner.com. Now I work as a Global Head of Search in 4Finance

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR.
Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 15 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 15.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.
Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek:
„E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.

Head of Client Service w Bluerank. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży digital, które wykorzystuje obecnie w Bluerank. Zajmuje się organizacją i koordynacją pracy działu obsługi klienta oraz nadzoruje realizację działań marketingu w Internecie dla kluczowych Klientów agencji.

Digital Analyst Bluerank.
Od 2013 radiowiec w SR ŻAK PŁ, gdzie m.in. był naczelnym, a teraz prowadzi swoją autorską audycję muzyczną. Od 2016 prowadzi grupę Data Science Łódź, która zrzesza i edukuje lokalnych pasjonatów analizy danych.

Head of SEO w Eniro Nordics. Odpowiedzialny za planowanie, wdrażanie i nadzór nad działania SEO na terenie Szwecji, Danii i Norwegii.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy dla globalnych organizacji nad skomplikowanymi projektami digitalowymi (HP, Amnesty International, Eniro). Jego zainteresowana skupiają się trzech obszarach: search, user experience oraz analityka. Zwolennik holistycznego spojrzenia i strategicznego planowania.
Piotr jest współtwórcą polskiej edycji Web Analytics Wednesday - najpopularniejsza na świecie inicjatywa networkingowej społeczności analityków internetowych.
Uznany trener i prelegent wielu konferencji w Polsce i za granicą.

Radca prawny. Lider specjalizacji E-Commerce w Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych sp. k. Specjalizuje się w prawie IT i nowych technologii. Posiada bogate doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorców związanych z E-Commerce. Doradza m.in. spółkom zajmującym się marketingiem internetowym. Przygotowuje umowy z zakresu SEO/SEM, reklamy RTB, prawa autorskiego w internecie. Wspiera przedsiębiorców internetowych, a zwłaszcza portale, w sprawach związanych z odpowiedzialnością za cudze treści. Posiada doświadczenie w prowadzeniu postępowań sądowych z zakresu prawa autorskiego, internetu oraz prawa gospodarczego. Brał udział w projekcie na zlecenie KE, Study on Liability of Internet Intermediaries, który dotyczył dyrektywy o handlu elektronicznym. Jest współautorem komentarzy do: ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o ochronie niektórych usług świadczonych drogą elektroniczną opartych lub polegających na dostępie warunkowym, ustawy o ochronie baz danych oraz ustawy o prawach konsumenta. Pełnomocnik Izby Gospodarki Elektronicznej ds. legislacji.

Graduated in Mechanical Engineer at University of Rio de Janeiro 11 years ago in the area of CRM and E-commerce. Mariano started his career in the financial markets in the brokerage firms of Senso and Banco Itau. He founded VTEX alongside Geraldo Thomaz at the beginning of 2000. His main objective is to orient Sales and Marketing, Services, Operations and Outsourcing Directors.
VTEX platform was recognized by the Gartner Institute as one of the top leaders in the world. Mariano has been working in the eCommerce industry for the last 18 years.
Mariano as co-CEO in VTEX has participated in several eCommerce projects like Walmart, Sony, Electrolux, Motorola.

Performance Development Manager w zespole DoubleClick CEE w Google, pracuje z największymi markami w regionie nad projektami atrybucyjnymi w działach sprzedaży internetowej. Łączy doświadczenie z Google Analytics i AdWords z technologiami programatycznego zakupu mediów.

Digital, Customer Experience, and e-commerce expert, Managing Director at Bluerank, Vice Chairman at Dall

CTO at Hitspot Media

Digital Analytics Business Manager at Bluerank
Z branżą interaktywną związana od 2009 roku, absolwentka matematyki stosowanej na Wydziale FTIMS Politechniki Łódzkiej oraz finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Łódzkim. Od początku swojej kariery zawodowej w Bluerank zajmowała się planowaniem i realizacją strategii reklamowych w wyszukiwarkach dla sektora finansowego, turystycznego oraz e-commerce. Obecnie specjalizuje się w planowaniu i realizacji działań z zakresu digital analytics enterprise solutions dla kluczowych klientów agencji, m.in. Leroy Merlin, Mitsubishi Motors, Rainbow. Współautorka branżowych publikacji, prelegentka na konferencjach poświęconych analityce internetowej, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej, Akademii Leona Koźmińskiego. Prywatnie mama, fanka motocrossu i spontanicznych podróży.

- 9 15 rejestracja i poranna kawa
-
9 45
Artur Maciorowski
10 trendów w digital marketingu - internetowe makro - rewolucje i mikro - ewolucje
- w jaki sposób nie przeoczyć kolejnych rewolucji technologicznych trzymając rękę na pulsie?
- Big Data, AI, blockchains, smart robots, IoT, VR, AR, kryptowaluty... - jak odróżnić trendy od modnych buzzwords?
- czy i w jaki sposób mikro-innowacje mogą zmienić skuteczność komunikacji i handlu? -
10 15
Karolina Wrzask, Tomasz Kubicki
Atrybucja konwersji i optymalizacja mediów. Framework i narzędzia.
Modelowe podejście do wdrażania atrybucji konwersji i optymalizacji mediów. Jak unikać najczęstszych błędów i jak dobrać narzędzia do biznesu (i budżetu)
-
10 35
Mariano Gomide
How the ecommerce platform can be a powerful ally for marketing?
Technology can be an important ally in increasing sales and reducing costs for your online business. Platform and business plan should work together in the same direction by lowering the TCO and increasing conversion rate and recurrent orders...learn how!
- 10 55 kawa
-
11 15
Witold Chomiczewski
Co RODO zmienia w e-marketingu?
Co RODO zmienia w e-marketingu
Czy identyfikator internetowy jest daną osobową? Na jakich podstawach można przetwarzać dane osobowe w e-marketingu? Czy po 25.05.2018 r. można profilować internautów? Prezentacja będzie skoncentorwana na praktycznych odpowiedziach na te pytania.
-
11 35
Agata Pilacińska-Jakubowska
Organizacja pracy zespołów analitycznych
W prezentacji podzielę się moim doświadczeniem pracy zespołów analitycznych w Google i najlepszymi praktykami w zakresie organizacji pracy z Google Analytics. Opowiem również o roli analityki w firmach, które działają w oparciu o dane.
-
11 55
Piotr Poznański
Ciemna Strona Mocy - kilka słów o zagrożeniach i ryzykach płynących z wykorzystania sztucznej inteligencji i big data w marketingu
Automatyzacja, profilowanie, personalizacja to święte Graale sprzedaży oraz marketingu. Dziś, dzięki postępom w rozwoju Sztucznej
Inteligencji (AI) są na wyciągnięcie ręki. Czy wybawią nas one od niewdzięcznej i nieefektywnej pracy, czy też może wpędzą w dystopijny świat, wzmacniając i powielając stare
problemy?Prezentacja poruszy następujące problemy:
1. Czy Sztuczna Inteligencja jest faktycznie inteligentna?
2. Jak obiektywna jest Sztuczna Inteligencja?
3. Co wynika z faktu, że nie rozumiemy jak AI generuje rekomendacje? - 12 15 kawa
- 12 40 Jacek Tkaczuk Od nurturingu po retencję - wykorzystanie danych w customer journey
-
13 00
Marcin Kordowski
Marketing 1 do 1
Marketing "1 do 1" czyli
- Sztuczna inteligencja, Uczenie maszynowe i modelowanie predykcyjne definicje
- Customer Journey w kontekście marketingu "1 do 1"
- Case Study czyli jak to wygląda w praktyce.
-
13 20
Jarosław Miszczak
Finnish up with digital. Case study kampanii Bluerank dla Euroloan.
Euroloan to dynamicznie rozwijająca się marka fińskiej grupy MASH, działającej w obszarze zautomatyzowanych rozwiązań finansowych oraz branży FinTech. Opowiemy o szczegółach zrealizowanej wspólnie kampanii wieloobszarowej, która wyprowadziła polski oddział firmy na pozycję lidera rozwoju w Europie i została trzykrotnie wyróżniona w konkursie European Search Awards 2018
-
14 10
Panel
Człowiek w centrum marketingu.
Panel dyskusyjny z udziałem ekspertów Blueffect skoncentrowany wokół tematów zaproponowanych wcześniej przez uczestników konferencji. Szczególną uwagę chcielibyśmy poświęcić wyzwaniom marketerów związanych z dynamicznie zmieniającym się i obszernym ekosystemeie usług online-marketingowych w dobie RODO.
- 14 30 Lunch

kontakt

kontakt
Agata Plamowska
blueffect@bluerank.pl
lokalizacja

Google Poland
Warsaw, Emilii Plater 53
Warsaw Financial Center


