'

15 października 2020

BIZNES OPARTY O DANE W CZASACH NOWEJ NORMALNOŚCI

dlaczego warto?

o kongresie

o czym będziemy mówić?

prelegenci

Kto wystąpi?

agenda

 

Poznaj program

  •      
  • 10:00 Maciej Gałecki Jak COVID19 wymusza zmiany w firmach? Doświadczenia Bluerank, wnioski z działań liderów branż.

    Jeszcze niedawno można było powiedzieć, że firmy dzielą się na dwie grupy - te, które zmieniają się bo chcą i te, które zmieniają się bo muszą. Od połowy marca reguły gry zmieniły się - niewidoczny gołym okiem bohater zamieszania - COVID19 - wymusił na wszystkich firmach szybkie dostosowanie się do nowych zasad. Kto przetrwa? Kto wygra?

     

    Spróbuję odpowiedzieć na te pytania poprzez:
    - obserwacje zachowań i decyzji podejmowanych przez Partnerów Bluerank pod wpływem nowych regulacji i zachowań konsumenckich;
    - określenie nowych słabych i silnych stron analityki internetowej w nowej rzeczywistości;
    - określenie kluczowych czynników sukcesu, które łączą firmy skutecznie adaptujące się do rzeczywistości.

     

    Bluerank w czasie pandemii:
    - nie zwalniał ani nie redukował wynagrodzeń;
    - rekrutował i powiększał zespół;
    - pomagał łódzkim firmom, kupując vouchery w czasie przestoju.

     

    Spróbuję pokazać jak przeszliśmy przez ostatnie 6 miesięcy dzięki podejściu data-driven i czego nowego nauczyliśmy się o własnym biznesie.

  • 10:20 Krzysztof Przybysławski Zorganizowana improwizacja, czyli zwiastun trendów początków nowej dekady

    W tej prezentacji podzielę się obserwacjami na temat zmian w planowaniu inicjatyw oraz organizacji funkcji marketingu w firmach w erze tzw. „nowej normalności”. Krótko scharakteryzuję wybrane trendy, zwrócę uwagę na te o dużym znaczeniu dla przyszłości sposobu pracy zespołów kierowanych przez CMOs oraz omówię wpływ pandemii na ich decyzje i nastroje.

  • 10:40 Przerwa
  • 10:45 Łukasz Wójcik, Łukasz Grajewski, Jarosław Miszczak Przyszłość widziana oczami marketerów - kluczowe obserwacje i plany

    Jak firmy odnalazły się w nowej rzeczywistości? Czy pandemia wymusiła zmianę ich strategii biznesowych? O tym podczas panelu debatować będą praktycy - dyrektorzy marketingu odpowiadający za budżety reklamowe dużych marek. Jarosław Miszczak Client Service Director Bluerank do rozmowy zaprosił Łukasza Wójcika - Dyrektora marketingu i PR w Mitsubishi Motors Polska oraz Łukasza Grajewskiego - Dyrektora E-Commerce Shopex Dutkiewicz.

  • 11:10 Diana Olar Navigating a Privacy-Focused Ecosystem with Platforms and Partners
  • 11:30 Przerwa
  • 11:40 Marta Kusowska Zadbaj o własne dane marketingowe, wykorzystaj je z fantazją, zintegruj działania reklamowe i nie przepłacaj... z Google Marketing Platform.

    Digital transformation to pojęcie, które zagościło w naszych słownikach kilkanaście miesięcy temu. Wówczas nikt z nas nie spodziewał się, że w ciągu ostatnich 6 miesięcy będziemy świadkami zmian, które w dotychczasowym życiu, prawdopodobnie zajęłyby następne 10 lat! Paradoksalnie, gdy cały świat się zatrzymał, digital - przyśpieszył. Każdego dnia pozyskujemy co raz więcej danych o naszych użytkownikach - czy wykorzystujemy ich potencjał w 100%? A może ostatnie miesiące były tak intensywne, że brakuje Ci pomysłów na dalszy rozwój działań marketingowych bądź ich optymalizację? Z prelekcji dowiesz się jak zmonetyzować marketingowe fantazje z pomocą Google Marketing Platform.

  • 12:00 Maciej Franas, Rafał Przepióra Modele predykcyjne i forecasty w służbie marketing managera

    Określenie "data-driven" stało się ostatnio niezwykle popularne, a estymowanie danych jest jego nieodłączną częścią. To proces który ułatwia każdy etap prac - począwszy od przygotowania oferty, przez prace projektowe, a skończywszy na co okresowych podsumowaniach. Podczas prelekcji dowiesz się, dlaczego warto wykorzystywać prognozowanie danych na co dzień.
     

  • 12:20 Jacek Tkaczuk Executive dashboards - centrum kontroli biznesu

    Męczy Cię Excel? Masz dość wyszukiwania odpowiednich plików? Nie nadążasz z zapamiętywaniem haseł do coraz to nowych narzędzi? Mam dla Ciebie rozwiązanie - Data Studio - niepozorne narzędzie o ogromnych możliwościach. Zapraszam na inspiracyjną prezentację, na której dowiesz się dlaczego warto zainteresować się panelami raportującymi, zobaczysz jakie są możliwości narzędzia Google i ostatecznie zobaczysz jak możesz jeszcze szybciej i bardziej skutecznie podejmować decyzje oparte o dane.

  • 12:40 Magdalena Euejda Wycisnąć z danych co się da! Jak wykorzystywać dane jakościowe do podejmowania właściwych decyzji biznesowych

    W obecnych czasach nie jest żadnym wyzwaniem pozyskiwanie danych, ale mądre z nich korzystanie i wdrażanie na ich podstawie rozwiązań biznesowych, zmian w komunikacji z klientami czy też w funkcjonowaniu całej firmy. Nawet 85% problemów marki można zdiagnozować w pięciu wywiadach indywidualnych z klientami! Podczas prelekcji dowiesz się więcej o niewykorzystywanym potencjale badań jakościowych.

  • 13:00 Zakończenie Konferencji
  • 13:15 Warsztaty Burze mózgów w nowej rzeczywistości – skuteczny proces generowania rozwiązań online / liczba miejsc ograniczona

    Szefowie, menedżerowie, marketerzy – nie macie dziś łatwo. W tych zmiennych i nieprzewidywalnych czasach musicie podejmować decyzje i sprawnie szukać nowych rozwiązań – ot, choćby odpowiadających na nowe, zmienione przez COVID oczekiwania Klientów. 

     

    Chcemy Wam pomóc, pokazując, jak sprawnie generować rozwiązania, pracując w trybie online. Czyli przejdziemy przez skuteczną burzę mózgów w trybie zdalnym.

     

    Pracować będziemy nad realnym wyzwaniem – poprawa efektywności spotkań online. Wygenerowane pomysły i rozwiązania mogą być Wam przydatne w dzisiejszych warunkach pracy zdalnej lub hybrydowej. Jednocześnie techniki będą na tyle uniwersalnie, byście mogli samodzielnie je stosować także przy innych wyzwaniach w Waszej pracy biznesowej. 

     

    Jakie techniki przećwiczymy?

     

    Zaczniemy od techniki, którą opracował Tom Wujec „Draw How To Make Toast”, wprowadzającej do systemowego myślenia. Potem zastosujemy Technikę Zawężania oraz Circept. Kolejny etap to Technika Analogii i Technika Kruszenia.


    Po wygenerowaniu rozwiązań przećwiczymy narzędzie, która pomaga ulepszać i doprecyzowywać rozwiązania – Kapelusze de Bono.

     

    Warsztaty potrwają dwie godziny. Pracować będziemy w narzędziu MIRO, ułatwiającym grupową pracę zdalną. Nie znacie go? To nie przeszkadza. Wręcz przeciwnie, będziecie mieli okazję, by je wypróbować (wersja podstawowa jest bezpłatna). 

     

    Po warsztatach, otrzymacie materiały szkoleniowe. 

     

    /liczba miejsc jest ograniczona, obowiązuje rejestracja. Jeśli chcesz wziąć udział w warsztatach napisz do nas na blueffect@bluerank.pl

     

     

     

  •      

kontakt

kontakt
Marta Markowska
Marketing Manager
Bluerank
blueffect@bluerank.pl

weź udział w konferencji

zapisz się

 
Rejestracja zakończona
Patronat
Dimaq Eizba