15 października 2020
BIZNES OPARTY O DANE W CZASACH NOWEJ NORMALNOŚCIdlaczego warto?
o kongresie
prelegenci
Kto wystąpi?

Platforms Partner Manager, CEE
Google Marketing Partner

Dyrektor Marketingu i PR Mitsubishi Motors Polska.

Dyrektor E-Commerce Shopex-Dutkiewicz
Z branżą e-commerce związany od 2011 roku. Swoje doświadczenie zdobywał budując od zera e-commerce dla takich marek jak Worldbox, Chmielna20, SklepBiegacza, SklepKoszykarza, ZgodaFC i kilku innych, gdzie przewodzi kilkudziesięcioosobowemu zespołowi. Samouk, czerpiący garściami z doświadczeń innych ludzi i własnych eksperymentów. Na codzień zajmuje się zagadnieniami związanymi z utrzymaniem i rozwojem 8 sklepów internetowych, buduje spójne doświadczenia zakupowe w modelu omnichannel, realizuje projekty we współpracy z takimi markami jak Nike czy adidas. Entuzjasta metodyk zarządzania projektami, produktywności, procesów i przekładania kreatywnych pomysłów na korzyści biznesowe. Pasjonuje się nowymi technologiami i stosuje podejście data-driven w praktyce. Prywatnie fan wypraw rowerowych i bliskiego kontaktu z dziewiczą przyrodą.

Futureproof (ex-Bluerank, ex-Deloitte)
Niezależny konsultant ds. rozwoju biznesów usług profesjonalnych oraz usług cyfrowych. Zorientowany na wsparcie klientów w nowoczesnym podejściu do organizacji funkcji marketingu, modeli operacyjnych opartych o technologię, doradztwa w zakresie pozyskiwania klientów oraz transakcji fuzji i przejęć. Wcześniej lider Deloitte w Europie Centralnej ds. digital marketingu, martechu oraz ecommerce, a w Bluerank kapitan drużyny Client Service. Dumy ojciec, fatalny wokalista.

CEO Bluerank
Założyciel i CEO Bluerank, wiodącej agencji marketingu internetowego, która pracuje dla największych polskich i światowych marek. Prelegent, autor publikacji w obszarze online marketingu. Aktywnie wspiera swoją wiedzą i doświadczeniem startupy.
Jest współtwórcą i członkiem grupy roboczej SEM w IAB Polska, a także inicjatorem prac nad zasadami Best Practice dla branży. Zwolennik jawności wynagrodzeń. Skutecznie wdraża nowoczesne metody zarządzania i motywowania pracowników, a swoimi doświadczeniami dzieli się na konferencjach z zakresu HR.
Laureat i zdobywca wyróżnień w konkursach menedżerskich. Absolwent Politechniki Łódzkiej, prywatnie szczęśliwy mąż, tata Jagody. W wolnych chwilach gra w piłkę, kibicuje polskim reprezentacjom wielu dyscyplin oraz gra w Scrabble.

Senior Google Marketing Platform Consultant w Full Stack Experts.
Z wykształcenia analityk, absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego. Od 11 lat związana z szeroko pojętą branżą internetową. Entuzjastka kampanii płatnych. Certyfikowana specjalistka Google Ads, Google Marketing Platform oraz AdForm. Prywatnie miłośniczka podróżowania, kryminałów, kotów oraz żeglarstwa.

Marketing Data Scientist Bluerank. Pasjonat Data Science i zagadnień data-driven. Od 2018 roku zajmuje się tematami ściśle powiązanymi z inteligentnym wykorzystaniem danych w marketingu dzięki połączeniu matematyki i kreatywnego podejścia. W wolnym czasie śledzi branżę gier video i nowoczesnych technologii.

Marketing Data Science Executive. Absolwent Politechniki Łódzkiej, z wykształcenia matematyk stosowany, a z pasji badacz ukrytych związków w świecie i data scientist w branży marketingu internetowego. Podróżuje rowerem, lubi piłkę nożną i psychologię relacji międzyludzkich.

Digital Strategy Manager Bluerank. Entuzjastka kreatywnego myślenia. W digitalu od 2011 r. Zajmuje się opracowywaniem strategii online, analiz i audytów strategicznych oraz prowadzeniem treningów i warsztatów. Z wykształcenia ekonomistka i PRowiec. W wolnej chwili poszukuje inspiracji do napisania kolejnego opowiadania "do szuflady".

Digital Strategy Specialist Bluerank. Ciekawa świata i ludzi absolwentka coachingu w Szkole Głównej Handlowej. Certyfikowana trenerka biznesu, moderatorka Design Thinking. Była dziennikarka prasowa i radiowa, rzeczniczka Marszałka WŁ. Specjalizuje się w budowaniu wizerunku i strategii komunikacji. Posiada DIMAQ Professional.

Client Service Director Bluerank. Pasjonat marketingu internetowego. Zarządza działem Client Service wspierając zespół swoim doświadczeniem zdobywanym w branży digital przez ponad 15 lat. Odpowiedzialny za satysfakcje Partnerów ze współpracy z Bluerank. Chętnie dzieli się wiedzą występując na konferencjach branżowych.

Head of R&D Bluerank. Posiada 14 lat doświadczenia w digitalu, od web developmentu, poprzez SEO, kanały płatne, po analitykę. Od 2016 r. odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie nowych produktów w Bluerank oraz wykorzystanie technologii do automatyzacji usług. Pasjonat technologii webowych, DiY i elektroniki z IoT.

-
10:00
Maciej Gałecki
Jak COVID19 wymusza zmiany w firmach? Doświadczenia Bluerank, wnioski z działań liderów branż.
Jeszcze niedawno można było powiedzieć, że firmy dzielą się na dwie grupy - te, które zmieniają się bo chcą i te, które zmieniają się bo muszą. Od połowy marca reguły gry zmieniły się - niewidoczny gołym okiem bohater zamieszania - COVID19 - wymusił na wszystkich firmach szybkie dostosowanie się do nowych zasad. Kto przetrwa? Kto wygra?
Spróbuję odpowiedzieć na te pytania poprzez:
- obserwacje zachowań i decyzji podejmowanych przez Partnerów Bluerank pod wpływem nowych regulacji i zachowań konsumenckich;
- określenie nowych słabych i silnych stron analityki internetowej w nowej rzeczywistości;
- określenie kluczowych czynników sukcesu, które łączą firmy skutecznie adaptujące się do rzeczywistości.Bluerank w czasie pandemii:
- nie zwalniał ani nie redukował wynagrodzeń;
- rekrutował i powiększał zespół;
- pomagał łódzkim firmom, kupując vouchery w czasie przestoju.Spróbuję pokazać jak przeszliśmy przez ostatnie 6 miesięcy dzięki podejściu data-driven i czego nowego nauczyliśmy się o własnym biznesie.
-
10:20
Krzysztof Przybysławski
Zorganizowana improwizacja, czyli zwiastun trendów początków nowej dekady
W tej prezentacji podzielę się obserwacjami na temat zmian w planowaniu inicjatyw oraz organizacji funkcji marketingu w firmach w erze tzw. „nowej normalności”. Krótko scharakteryzuję wybrane trendy, zwrócę uwagę na te o dużym znaczeniu dla przyszłości sposobu pracy zespołów kierowanych przez CMOs oraz omówię wpływ pandemii na ich decyzje i nastroje.
- 10:40 Przerwa
-
10:45
Łukasz Wójcik, Łukasz Grajewski, Jarosław Miszczak
Przyszłość widziana oczami marketerów - kluczowe obserwacje i plany
Jak firmy odnalazły się w nowej rzeczywistości? Czy pandemia wymusiła zmianę ich strategii biznesowych? O tym podczas panelu debatować będą praktycy - dyrektorzy marketingu odpowiadający za budżety reklamowe dużych marek. Jarosław Miszczak Client Service Director Bluerank do rozmowy zaprosił Łukasza Wójcika - Dyrektora marketingu i PR w Mitsubishi Motors Polska oraz Łukasza Grajewskiego - Dyrektora E-Commerce Shopex Dutkiewicz.
- 11:10 Diana Olar Navigating a Privacy-Focused Ecosystem with Platforms and Partners
- 11:30 Przerwa
-
11:40
Marta Kusowska
Zadbaj o własne dane marketingowe, wykorzystaj je z fantazją, zintegruj działania reklamowe i nie przepłacaj... z Google Marketing Platform.
Digital transformation to pojęcie, które zagościło w naszych słownikach kilkanaście miesięcy temu. Wówczas nikt z nas nie spodziewał się, że w ciągu ostatnich 6 miesięcy będziemy świadkami zmian, które w dotychczasowym życiu, prawdopodobnie zajęłyby następne 10 lat! Paradoksalnie, gdy cały świat się zatrzymał, digital - przyśpieszył. Każdego dnia pozyskujemy co raz więcej danych o naszych użytkownikach - czy wykorzystujemy ich potencjał w 100%? A może ostatnie miesiące były tak intensywne, że brakuje Ci pomysłów na dalszy rozwój działań marketingowych bądź ich optymalizację? Z prelekcji dowiesz się jak zmonetyzować marketingowe fantazje z pomocą Google Marketing Platform.
-
12:00
Maciej Franas, Rafał Przepióra
Modele predykcyjne i forecasty w służbie marketing managera
Określenie "data-driven" stało się ostatnio niezwykle popularne, a estymowanie danych jest jego nieodłączną częścią. To proces który ułatwia każdy etap prac - począwszy od przygotowania oferty, przez prace projektowe, a skończywszy na co okresowych podsumowaniach. Podczas prelekcji dowiesz się, dlaczego warto wykorzystywać prognozowanie danych na co dzień.
-
12:20
Jacek Tkaczuk
Executive dashboards - centrum kontroli biznesu
Męczy Cię Excel? Masz dość wyszukiwania odpowiednich plików? Nie nadążasz z zapamiętywaniem haseł do coraz to nowych narzędzi? Mam dla Ciebie rozwiązanie - Data Studio - niepozorne narzędzie o ogromnych możliwościach. Zapraszam na inspiracyjną prezentację, na której dowiesz się dlaczego warto zainteresować się panelami raportującymi, zobaczysz jakie są możliwości narzędzia Google i ostatecznie zobaczysz jak możesz jeszcze szybciej i bardziej skutecznie podejmować decyzje oparte o dane.
-
12:40
Magdalena Euejda
Wycisnąć z danych co się da! Jak wykorzystywać dane jakościowe do podejmowania właściwych decyzji biznesowych
W obecnych czasach nie jest żadnym wyzwaniem pozyskiwanie danych, ale mądre z nich korzystanie i wdrażanie na ich podstawie rozwiązań biznesowych, zmian w komunikacji z klientami czy też w funkcjonowaniu całej firmy. Nawet 85% problemów marki można zdiagnozować w pięciu wywiadach indywidualnych z klientami! Podczas prelekcji dowiesz się więcej o niewykorzystywanym potencjale badań jakościowych.
- 13:00 Zakończenie Konferencji
-
13:15
Warsztaty
Burze mózgów w nowej rzeczywistości – skuteczny proces generowania rozwiązań online / liczba miejsc ograniczona
Szefowie, menedżerowie, marketerzy – nie macie dziś łatwo. W tych zmiennych i nieprzewidywalnych czasach musicie podejmować decyzje i sprawnie szukać nowych rozwiązań – ot, choćby odpowiadających na nowe, zmienione przez COVID oczekiwania Klientów.
Chcemy Wam pomóc, pokazując, jak sprawnie generować rozwiązania, pracując w trybie online. Czyli przejdziemy przez skuteczną burzę mózgów w trybie zdalnym.
Pracować będziemy nad realnym wyzwaniem – poprawa efektywności spotkań online. Wygenerowane pomysły i rozwiązania mogą być Wam przydatne w dzisiejszych warunkach pracy zdalnej lub hybrydowej. Jednocześnie techniki będą na tyle uniwersalnie, byście mogli samodzielnie je stosować także przy innych wyzwaniach w Waszej pracy biznesowej.
Jakie techniki przećwiczymy?
Zaczniemy od techniki, którą opracował Tom Wujec „Draw How To Make Toast”, wprowadzającej do systemowego myślenia. Potem zastosujemy Technikę Zawężania oraz Circept. Kolejny etap to Technika Analogii i Technika Kruszenia.
Po wygenerowaniu rozwiązań przećwiczymy narzędzie, która pomaga ulepszać i doprecyzowywać rozwiązania – Kapelusze de Bono.Warsztaty potrwają dwie godziny. Pracować będziemy w narzędziu MIRO, ułatwiającym grupową pracę zdalną. Nie znacie go? To nie przeszkadza. Wręcz przeciwnie, będziecie mieli okazję, by je wypróbować (wersja podstawowa jest bezpłatna).
Po warsztatach, otrzymacie materiały szkoleniowe.
/liczba miejsc jest ograniczona, obowiązuje rejestracja. Jeśli chcesz wziąć udział w warsztatach napisz do nas na blueffect@bluerank.pl

kontakt
kontakt
Marta Markowska
Marketing Manager
Bluerank
blueffect@bluerank.pl

