29 maja 2018, warszawa

Człowiek w centrum marketingu.

Content i technologia głównymi narzędziami marketera, w zgodzie z RODO

dlaczego warto?

o kongresie

o czym będziemy mówić?

prelegenci

Kto wystąpi?

agenda

 

Do zobaczenia wkrótce

  •      
  • 9 15 rejestracja i poranna kawa
  • 9 45 Artur Maciorowski 10 trendów w digital marketingu - internetowe makro - rewolucje i mikro - ewolucje

    - w jaki sposób nie przeoczyć kolejnych rewolucji technologicznych trzymając rękę na pulsie? 
    - Big Data, AI, blockchains, smart robots, IoT, VR, AR, kryptowaluty... - jak odróżnić trendy od modnych buzzwords? 
    - czy i w jaki sposób mikro-innowacje mogą zmienić skuteczność komunikacji i handlu? 

  • 10 15 Karolina Wrzask, Tomasz Kubicki Atrybucja konwersji i optymalizacja mediów. Framework i narzędzia.

    Modelowe podejście do wdrażania atrybucji konwersji i optymalizacji mediów. Jak unikać najczęstszych błędów i jak dobrać narzędzia do biznesu (i budżetu)

  • 10 35 Mariano Gomide How the ecommerce platform can be a powerful ally for marketing?

    Technology can be an important ally in increasing sales and reducing costs for your online business. Platform and business plan should work together in the same direction by lowering the TCO and increasing conversion rate and recurrent orders...learn how!

  • 10 55 kawa
  • 11 15 Witold Chomiczewski Co RODO zmienia w e-marketingu?

    Co RODO zmienia w e-marketingu

     

    Czy identyfikator internetowy jest daną osobową? Na jakich podstawach można przetwarzać dane osobowe w e-marketingu? Czy po 25.05.2018 r. można profilować internautów? Prezentacja będzie skoncentorwana na praktycznych odpowiedziach na te pytania.

  • 11 35 Agata Pilacińska-Jakubowska Organizacja pracy zespołów analitycznych

    W prezentacji podzielę się moim doświadczeniem pracy zespołów analitycznych w Google i najlepszymi praktykami w zakresie organizacji pracy z Google Analytics. Opowiem również o roli analityki w firmach, które działają w oparciu o dane.

  • 11 55 Piotr Poznański Ciemna Strona Mocy - kilka słów o zagrożeniach i ryzykach płynących z wykorzystania sztucznej inteligencji i big data w marketingu

    Automatyzacja, profilowanie, personalizacja to święte Graale sprzedaży oraz marketingu. Dziś, dzięki postępom w rozwoju Sztucznej
    Inteligencji (AI) są na wyciągnięcie ręki. Czy wybawią nas one od niewdzięcznej i nieefektywnej pracy, czy też może wpędzą w dystopijny świat, wzmacniając i powielając stare
    problemy?

    Prezentacja poruszy następujące problemy:
    1. Czy Sztuczna Inteligencja jest faktycznie inteligentna?
    2. Jak obiektywna jest Sztuczna Inteligencja?
    3. Co wynika z faktu, że nie rozumiemy jak AI generuje rekomendacje?

  • 12 15 kawa
  • 12 40 Jacek Tkaczuk Od nurturingu po retencję - wykorzystanie danych w customer journey
  • 13 00 Marcin Kordowski Marketing 1 do 1

    Marketing "1 do 1" czyli

    • Sztuczna inteligencja, Uczenie maszynowe i modelowanie predykcyjne definicje
    • Customer Journey w kontekście marketingu "1 do 1"
    • Case Study czyli jak to wygląda w praktyce.
  • 13 20 Jarosław Miszczak Finnish up with digital. Case study kampanii Bluerank dla Euroloan.

    Euroloan to dynamicznie rozwijająca się marka fińskiej grupy MASH, działającej w obszarze zautomatyzowanych rozwiązań finansowych oraz branży FinTech. Opowiemy o szczegółach zrealizowanej wspólnie kampanii wieloobszarowej, która wyprowadziła polski oddział firmy na pozycję lidera rozwoju w Europie i została trzykrotnie wyróżniona w konkursie European Search Awards 2018

  • 14 10 Panel Człowiek w centrum marketingu.

    Panel dyskusyjny z udziałem ekspertów Blueffect skoncentrowany wokół tematów zaproponowanych wcześniej przez uczestników konferencji. Szczególną uwagę chcielibyśmy poświęcić wyzwaniom marketerów związanych z dynamicznie zmieniającym się i obszernym ekosystemeie usług online-marketingowych w dobie RODO.

  • 14 30 Lunch
  •      

kontakt

kontakt
Agata Plamowska
blueffect@bluerank.pl

lokalizacja

Google Poland
Warsaw, Emilii Plater 53
Warsaw Financial Center

weź udział w konferencji

zapisz się

 
KLIKNIJ i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych.
wyślij

Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc zachowujemy prawo do zaproszenia wybranych osób zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

Partner
Patronat